Ludwik Dorn Ludwik Dorn
506
BLOG

KTO JEST BURDELMAMĄ NA WORONICZA?

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 84

 

Pod paroma wpisami na S24 dotyczącymi przyszłej ewentualnej koalicji rządowej PiS-SLD, w tym pod wpisem Rybitzkiego, trwa ożywiona dyskusja. Przeczytałem ją z rozbawieniem. Pogląd, że warto w przyszłości zawrzeć taką koalicję uzyskał w PiS status poglądu wartego dyskusji. I tyle. Jak dla mnie to za dużo.
Jednakże warto nie tylko się zajmować koalicją rządową PiS-SLD, której jeszcze nie ma, ale też  koalicją, która jest – tą w mediach publicznych. Miałem jutro wystąpić razem z p. Grażyną Gęsicką w programie Bronisława Wildsteina. Nie wystąpię. Godzinę temu zadzwonił do mnie pan Wildstein i poinformował, że sprawa jest nieaktualna, bo odebrano mu program. Nie zdziwiłem się specjalnie, tego można się było po koalicji PiS-SLD spodziewać.
Jedno pytanie jednakże mnie dręczy. Za co pogoniono z pisowsko-eseldowskiej „telewizji burdelicznej” ( copyright by Mazurek&Zalewski) Bronisława Wildsteina? Kto tam jest burdelmamą, czy, by bardziej elegancko rzecz wyrazić madame? Czy Wildsteina pogoniono  za antykomunizm, czy za krytykę niedojdowatości i bezideowości PiS-u? Czy pogonili go eseldziaki za wiedzą i zgodą pisiaków, czy pisiaki za wiedzą i zgodą eseldziaków. Może blogerzy i komentatorzy S24 pomogą mi znaleźć odpowiedz na to pytanie.

 

Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka