Ludwik Dorn Ludwik Dorn
6562
BLOG

ZABAWA Z ZAPIEKLAKAMI

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 105

Od konfliktu w PiS-ie trzymam się z dala, a to z tego powodu, że moje rozumienie politycznego interesu publicznego ( prawicowa opozycja wobec PO powinna być możliwie najsilniejsza i najsprawniejsza), jak i politycznego interesu własnego ( wzmacnianie, a nie osłabianie własnej pozycji politycznej) skłaniają mnie do tego, by milczeć w sprawie, w której pogląd mam wyrobiony, ale nie widzę żadnego pożytku w podawaniu go do publicznej wiadomości. Z tego powodu odrzucam wszystkie zaproszenia do wszystkich telewizji, radyj i gazet, za którymi stoi jawna lub nieudolnie maskowana intencja, bym „skomentował sytuację w PiS”. Mój nieoceniony asystent informuje mnie, że w ciągu minionych dwóch tygodniu odrzuconych zaproszeń zebrało się ponad dwadzieścia.

Nie jest to zatem wpis o konflikcie w PiS, ale o tym, jak reaguje nań pewien segment prawicowej opinii publicznej. Jednym z przejawów dość szczególnej reakcji są wpisy i komentarze na S24. Tym, co uderza i szczególnie mnie bawi, jest bezrozumne zapieklactwo dużej grupy komentatorów ( tylko tytułem przykładu podaję nicki, np.: napastnik, seawolf, pyzol), ale imię salonowych zapieklaków – legion. Otóż zapieklają się te zapieklaki, gdy p. Cymański lub p. Kurski występują w TVN24 lub TOK FM i mówią, na czym polega konflikt w PiS. Zgiełk i skweres wśród zapieklaków straszliwy: łażą po tefałenach WSI24, tokefemach, szkodzą i brużdżą PiS-owi i prawicy we wrogich mendiach. Ale jeśli do TVN24 lub TOK FM uda się druga strona konfliktu, czyli p. Szydło, p. Hofman lub p. Błaszczak i opowiadają, na czym polega konflikt w PiS i jak brzydką buzią jest p. Kurski lub p. Ziobro, to zapieklaki dudy w miech. Przywoływanie w tym kontekście sławnego cytatu z „W pustyni i w puszczy” byłoby banalne.

A dlaczego zamieszczam ten wpis? Dlatego, że politykę traktuję śmiertelnie poważnie i lubię się bawić.

 

Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka